دیگر عمده فروشان برتر بازار

دسته بندی محصولات عمده

واتساپ
تلگرام
ایمیل
طراحی سایت برای واردکنندگان

طراحی سایت برای واردکنندگان | قدمی مهم برای دیده شدن، اعتبار و افزایش فروش

محتوا مطلب
5
(2)

طراحی سایت برای واردکنندگان چگونه انجام می شود؟

واردات یعنی باز کردن درهای بازار به روی فرصت‌های جهانی. اما تو دنیای امروز، فقط واردات خوب کافی نیست…
مشتری باید شما رو پیدا کنه، بهتون اعتماد کنه، و خرید کنه همه از طریق حضور حرفه‌ای‌تون توی اینترنت و اینجاست که نقش طراحی سایت برای واردکنندگان پررنگ میشه؛ یه سایت که فقط معرفی نیست، یه ابزار قدرتمند برای جذب مشتری و بستن قراردادهای جدیه.

چرا یک وارد کننده حرفه‌ای باید وب‌سایت اختصاصی داشته باشه؟

فرض کن فقط یک درصد از جستجوهای مرتبط با واردات، به سمت سایت تو بیان. شاید عددش کوچیک به نظر بیاد، ولی وقتی بدونی هزاران نفر هر روز دنبال «واردات کالا»، «تامین‌کننده»، یا «عمده‌فروشی» هستن، اون ۱٪ می‌تونه کسب‌و‌کارتو دگرگون کنه.

یک سایت خوب، یعنی ساختن یک مسیر مطمئن برای:

جذب مشتری واقعی (و نه فقط فالوور)

تو اینستاگرام ممکنه لایک بگیری، ولی تو سایتت مشتری می‌گیری. وقتی کسی وارد سایتت می‌شه، یعنی داره جدی دنبالت می‌گرده، نه اینکه فقط از روی سرگرمی اسکرول کنه.
این یعنی مشتری بالقوه‌ای که آماده خریده.

جذب مشتری واقعی با سایت
طراحی سایت و جذب مشتری

ساخت تصویر یک برند حرفه‌ای و قابل اعتماد

نداشتن سایت تو بازار امروز، یعنی ضعیف نشون دادن برند.
مخصوصاً برای واردکننده‌ها که قراره با برندهای خارجی مذاکره کنن یا به شرکت‌های بزرگ داخلی کالا بفروشن. سایت، حکم کارت ویزیت طلایی رو داره.

یک وب سایت یعنی مستقل از پلتفرم‌ های ناپایدار

امروز اینستاگرام هست، فردا نیست. امروز الگوریتمش باهاته، فردا علیهته.
ولی سایت مال خودته. کنترلش تو دست خودته. نه فیلتر می‌شی، نه بسته می‌شی، نه از دیده شدن می‌افتی.

عمده فروشان پیشنهادی : 10 تا از بهترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل | لیست 10 تایی

 

دیده شدن در هر ساعت از شبانه‌روز، از هر جای دنیا

یه سایت فعال یعنی یه ویترین باز، ۲۴ ساعته. مشتری‌های داخل ایران یا حتی خارج از ایران می‌تونن هر لحظه تو رو پیدا کنن، باهات تماس بگیرن، نمونه‌کارهاتو ببینن، و راحت اعتماد کنن.

جذب فرصت‌های همکاری بین‌المللی

خیلیا فکر می‌کنن فقط شرکت‌های بزرگ می‌تونن با برندهای خارجی کار کنن. اما اگه تو یک سایت حرفه‌ای داشته باشی، به چند زبان محتوا ارائه بدی و تجربه‌هاتو به نمایش بذاری، چرا که نه؟ سایتت دروازه‌ایه به بازارهای جهانی.

هر روز که طراحی سایت برای واردکنندگان نداری یا درست بهش نپرداختی، یعنی فرصت از دست رفته برای دیده شدن، برای رشد، برای بستن یه قرارداد طلایی.

۷ ویژگی ضروری طراحی سایت برای وارد کننده ها (نسخه حرفه‌ای + تجربه‌محور)

اگر واردکننده‌ای و هنوز سایت نداری، یا سایتت قدرت لازم رو نداره، بدون که داری یه فرصت طلایی رو از دست می‌دی. اما یه سایت معمولی هم کافی نیست؛ سایت تو باید هوشمند، متقاعدکننده و اعتمادساز باشه.

سایت برای وارد کننده ها
طراحی و ساخت سایت برای وارد کننده ها


این ۷ ویژگی، یه سایت وارداتی رو از صفر به سطح برند معتبر می‌رسونه:

۱. معرفی دقیق و شفاف کالاها (مشتری باید بدونه چی می‌خری، چی می‌فروشی)

اولین بخش طلایی سایت تو همین جاست! وقتی واردکننده‌ای، کاربر می‌خواد بدون دقیقاً چه کالاهایی وارد می‌کنی، از کجا، تحت چه شرایطی.

برای مثال بهتره توی طراحی سایت برای وارد کننده ها این 4 تا مورد پایین و حتما رعایت کنی:

  1. لیست کالاهای وارداتی به تفکیک دسته
  2. کشور مبدا و برندها (مثلاً: برندهای فرانسوی یا آلمانی در لوازم آرایشی)
  3. شرایط سفارش: حداقل تعداد، نحوه پرداخت، زمان تحویل
  4. گواهی‌های اصالت یا سلامت، اگه داری

چرا مهمه؟ چون این شفاف‌سازی به‌شدت اعتماد سازه و باعث می‌شه مشتری جدی‌تری جذبت شه.

۲. صفحه تماس حرفه‌ای با فرم + دکمه واتساپ

کاربر نباید دنبال راه ارتباط بگرده، باید جلو چشمش باشه. تو هر صفحه‌ای باشه از صفحه محصول تا بلاگ باید یه راه سریع برای پیام‌دادن ببینه.

واتساپ همیشه دم دست باشه: یه دکمه واتساپ، چسبیده پایین سایت (مخصوصاً در موبایل)، کمک می‌کنه کاربر با یه لمس ساده بهت پیام بده.

فرم تماس ساده باشه: نام، شماره تماس، پیام همین باشه کافیه برای یک فرم تماس که کاربرای سایتت خیلی راحت و سریع باهات ارتباط بگیرن.

فرم رزرو مشاوره یا دکمه تماس مستقیم هم اگه بذاری، عالی می‌شه. خیلیا ترجیح میدن دقیق وقت بگیرن یا فوری زنگ بزنن.

۳. صفحه “درباره ما” انسانی و واقعی (نه خشک و اداری)

توی طراحی سایت برای واردکننده ها صفحه درباره ما جاییه که برندت شکل می‌گیره. نه با شعار، با «داستان واقعی». نگو فقط ما واردکننده‌ایم…، بگو از کجا شروع کردی، چی شد رفتی سراغ این حوزه، با کدوم برندها کار کردی، و هدفت چیه.

 احساس واقعی، حس اعتماد می‌سازه. مثال: «از سال ۱۳۹۶ واردکننده لوازم آرایشی از آلمان هستم. شروع مسیرم با یک سفارش کوچک برای مشتری‌ های محدود بود، ولی حالا با برندهای مطرح اروپایی کار می‌کنم و تامین‌ کننده بیش از ۴۰ فروشگاه تخصصی در ایران.»

۴. بخش وبلاگ تخصصی | راز دیده شدن در گوگل

اگر می‌خوای وقتی کسی می‌زنه (واردات لوازم آرایشی)، سایت تو بیاد بالا، باید وبلاگت فعال و استراتژیک باشه.
محتوای تخصصی = ترافیک ارگانیک = مشتری واقعی

چرا وبلاگ انقدر مهمه؟

وبلاگ، قلب تپنده‌ی سایت یک واردکننده‌ست. هر مقاله‌ای که منتشر می‌کنی، مثل یک مسیر جدید به سمت دیده‌شدن در گوگل عمل می‌کنه. تصور کن هر مطلب، یک در ورودی برای مشتریه.وقتی کسی دنبال جواب سوالشه مثل «چطور از اروپا لوازم آرایشی وارد کنیم؟» و سایت تو رو پیدا می‌کنه، یعنی تو همون کسی هستی که اطلاعات داره، تجربه داره و می‌تونه کمکش کنه.

این باعث می‌شه گوگل هم تو رو به عنوان یه منبع معتبر بشناسه، رتبه‌ات رو بیاره بالا، و مشتری هم با اعتماد بیشتری باهات تماس بگیره.
چون حس می‌کنه با یه آدم واقعی و باسواد طرفه، نه صرفاً یه پیج تبلیغاتی یا فروشنده‌ی ساده.

۵. قابلیت چندزبانه (برای صادرات یا ارتباط با خارج از کشور)

اگه قصد داری با برندهای خارجی مذاکره کنی، یا مشتری خارجی جذب کنی، سایتت باید حداقل یه نسخه انگلیسی هم داشته باشه. این نه‌تنها باعث افزایش اعتبارت می‌شه، بلکه تو گوگل جهانی هم دیده می‌شی.

طراحی سایت برای وارد کنندگان به دو زبان فارسی + انگلیسی حداقل برای کسانی که تازه کار هستند و بودجه زیادی برای اینکار ندارند مناسب است البته سایت فارسی انگلیسی از دسته سایت های چند زبانه ای است که بازار هدفش بیشتر برای اروپایی ها و افراد داخل ایران می باشد.

سایتی با زبان عربی، ترکی، چینی (بسته به بازار هدفت) باید طراحی و ساخته شود و اغلب برای وارد کنندگان بزرگ که با اکثر کشور های عربی نیز همکاری می کنند داشتن اینگونه سایت واجب است. حتی اگه فعلاً صادرات نداری، چندزبانه بودن یعنی تو آماده جهانی شدن هستی!

۶. سئوی حرفه‌ای و جایگاه بالا در گوگل

اگه سایتت تو صفحه دوم گوگله، انگار اصلاً وجود نداره. پس باید به‌صورت حرفه‌ای روی کلمات کلیدی کم‌رقابت و تخصصی تمرکز کنی.

هر کلمه‌ای که به‌درستی انتخاب شه و براش صفحه یا مقاله اختصاصی داشته باشی، یه راه برای جذب مشتریه. باید سعی کنید سئو خوبی برای سایتتون داشته باشید تا رتبه وب سایتتون رو ارتقا بده و مشتری شمار و زیاد کنه برای اینکار لازمه با یک سئو کار قرارداد ببندین یا خودتون متخصص سئو شوید.

۷. تبلیغ رایگان در سایت پربازدید (سورپرایز ویژه مشتری‌ هام )

اگر طراحی سایت خود را به من بسپاری، یک هدیه ویژه و منحصر به فرد دریافت می‌کنی:

یک ماه تبلیغ رایگان در سایت معتبر “معرفی واردکننده‌ها” با ۱۱۸,۰۰۰ بازدید ماهانه! یعنی:

  1.  دیده شدن بین صدها واردکننده و کسب‌وکار معتبر دیگر
  2. افزایش اعتبار برند شما با معرفی در یک پلتفرم پربازدید
  3. دریافت مشتری‌های مستقیم که با شما تماس می‌گیرند و از شما خرید می‌کنند

ارزش واقعی این هدیه؟ بیش از چند میلیون تومان! این فرصت رو از دست نده! همین حالا برای طراحی سایت و دریافت هدیه خود اقدام کن.

عمده فروشان پیشنهادی : 10 تا از بهترین وارد کننده کفش اورجینال خارجی | لیست 10 تایی

 

چه صنف‌هایی بیشتر سود می‌برن از سایت حرفه‌ای؟

حوزه هایی مثل واردکننده لوازم آرایشی، واردکننده پوشاک برند، واردکننده شوینده و بهداشتی، واردکننده لوازم جانبی موبایل، واردکننده لوازم یدکی خودرو، واردکننده ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، واردکننده پارچه و مواد اولیه تولید بیشترین سود را از داشتن یک وب سایت حرفه ای خواهند برد و مشتریان جهانی جدیدی چیدا خواهند کرد. فرقی نمی‌کنه چی وارد می‌کنی، مشتری باید بدونِ وقت و انرژی تلف کردن، بتونه پیدات کنه و این تنها با طراحی سایت برای وارد کنندگان به ارمغان می آید.

مزایای داشتن سایت برای واردکننده‌ها

مزیت توضیح
اعتبار رسمی با سایت، رسمی‌تر و جدی‌تر دیده می‌شی
فروش بیشتر سرچ گوگل، مشتری واقعی میاره
برندینگ شخصی/شرکتی از یه واردکننده، تبدیل می‌شی به یه برند
ارتباط مستقیم بدون واسطه، با مشتری نهایی یا خریدار عمده صحبت می‌کنی
تبلیغات گسترده‌تر می‌تونی تبلیغاتو به‌راحتی هدایت کنی به سمت سایتت

پیشنهاد ویژه طراحی سایت + تبلیغ رایگان

اگر دوست داری یه سایت خوش‌استایل، سریع، اعتمادساز و پُر از امکانات حرفه‌ای برای واردات داشته باشی.
و دوست داری همزمان اسم کسب‌وکارت تو سایت پربازدید من بدرخشه الان وقتشه که اقدام کنی! من برات سایت می‌زنم، و یه ماه تبلیغ رایگان هم مهمون منی

نتیجه‌گیری

امروز، طراحی سایت برای وارد کننده‌ ها دیگه یه ابزار لوکس نیست بلکه یه الزام جدی برای پیشرفت و رشد کسب‌وکار محسوب می‌شه. در دنیای پررقابت امروز، هر روزی که سایت نداری، یعنی یک فرصت طلایی برای فروش رو از دست می‌دی.

اگر تا اینجای مقاله رو خوندی، یعنی جدی هستی و می‌خوای کسب‌وکارت رو به سطح بالاتری ببری. پس چرا منتظری؟ قدم بعدی رو محکم و با اعتماد به نفس بردار.
فرقی نمی‌کنه که بخوای با پیام تماس بگیری، یا ویس بفرستی من اینجام تا کمکت کنم و به محض شروع همکاری، سایتت رو روی مسیر موفقیت قرار بدم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Picture of مریم صمدی

مریم صمدی

من مریم صمدی محقق بهترین عمده فروشان ایران مفتخرم تا محبوب ترین عمده فروشان را به شما معرفی نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *